Durant aquest tercer trimestre l’alumnat de cinquè hem iniciat un projecte nou amb un viatge cultural.
Comencem amb una gran obra de l’artista ZUSH/Evru anomenada JUDE ,1972 on hem dut a terme una activitat d’observació i pensament anomenada visual thinking.
Per a treballar bé aquest artista vam fer una visita taller a la Fundació Sunyol i ens vam endinsar en el particular univers de Zush/Evru i així vam poder entendre millor les seves obres tan imaginatives.
Vam començar aquest viatge tan emocionant en el món de la creativitat entrant a una sala on vam poder observar els formats i la seva creativitat en pintura fluorescent il·luminada per llum negra. Ens vam quedar sorpresos del contrast que produïa la llum fosca i la llum blanca en els seus quadres.
Més tard, tots nosaltres vam fer un taller molt imaginatiu amb cartes i amb segells on trobaven petits detalls d’aquest gran artista.
Ara que ja coneixem més aquest artista comença el nostre viatge de cultura on haurem d’organitzar un viatge imaginatiu a Madrid per tal de veure una obra molt important al museu de Reina Sofia. Se’ns gira feina!!




