Els nens i nenes de 3r ja és el segon any que fem tècniques de benestar (t.b.) a l’escola: a primer vam conèixer el nostre cos fent moltes activitats diferents al gimnàs i també vam aprendre que podem fer per estar més tranquils i tranquil·les.
Aquest curs estem coneixent les funcions vitals dels éssers humans i hem començat per investigar sobre la funció de relació i l’aparell locomotor descobrint la importància que tenen els ossos i els músculs en el nostre cos.
Ja hem practicat les postures 0 de “relaxació” i també figures de ioga a partir dels quatre elements de la natura: terra, aigua, foc i aire.
També ens ho hem passat molt bé fent “gimnàstica cerebral”, sobretot amb les mans, per veure que important és saber-se concentrar per fer les coses bé.
Ara, durant el mes de novembre, estem aprenent a respirar i a relaxar-nos amb la nostra estrella de “5 puntes”: inhalar i exhalar… agafar i treure aire pel nas… i tancar els ulls… a les fotografies podeu veure com hem fet la nostra estrella amb el cos: amb 5 companys i companyes, amb 10 i fins i tot, amb tota la classe!!!
Tots i totes tenim la nostra estrelleta per poder fer la pràctica a casa, si ho necessitem.
Ens va agradar molt fer aquesta activitat tots junts i ja sabem com ens podem relaxar si estem una mica inquiets o nerviosos.




