EXPERIÈNCIA ROBÒTICA A SISÈ CURS

Properament us informarem detalladament, al bloc de cicle superior, de la interessantíssima activitat de robòtica que han portat a terme la tutora i els i les alumnes de sisè. Gràcies al material que ens ha deixat el CRP del Baix Empordà, els nens i nenes… Llegeix més»

WEB “FAMÍLIA I ESCOLA”

Us recomanem el web “Família i escola”, creat pel Departament d’Ensenyament, on trobareu moltíssima informació sobre l’etapa educativa dels vostres fills i filles. De ben segur que pot ajudar a les famílies a aclarir possibles dubtes i inquietuds.
FAMÍLIA i ESCOLA

COMENÇA EL PROJECTE LECXIT

El dimecres passat, dia 18 de novembre, es va iniciar a l’escola el projecte Lecxit que té com a principal objectiu potenciar el gust per la lectura. El coordinador, en Toni Bonfill, el voluntariat i els nens i nenes participants de 4t, es van trobar… Llegeix més»

SIMULACRE D’EVACUACIÓ DEL CENTRE