Visca el Carnestoltes!

A principi de setmana els grans de l’escola van passar per les classes a recitar-nos un pregó d’allò més divertit que donava tret de sortida a la setmana més boja de l’any…el Carnestoltes!

El Carnestoltes, patró i senyor dels poca-soltes, ha arribat a l’escola per portar-nos gresca i xerinola!

Ens ha manat una consigna per cada dia. Dimarts amb pijama a l’escola, dimecres amb un pentinat ben divertit i dijous ben elegants amb corbata i ulleres de sol!

Per Dijous Gras hem fet un esmorzar especial amb els companys i companyes de classe i hem portat truita, botifarra i/o coca de llardons.

Per finalitzar la festa el rei Carnestoltes ens ha manat venir disfressats i així ho hem fet! Hem fet una gran festa amb música per a celebrar-ho!

Tot i que ens hagués agradat fer-la plegats tots junts, ho hem pogut fer amb grups de cicle.

Hem fet una rua per veure’ns les disfresses i hem ballat plegats amb el nostre grup classe.

Alguns també hem fet màscares ben divertides que ens hem pogut endur a casa per poder lluir-les durant el cap de setmana.

Fins aviat Carnestoltes!!! T’esperem l’any vinent amb moltes ganes i amb l’esperança de poder tornar a gaudir de la gran festa tots plegats!