NO HI HA CAMÍ PER A LA PAU, LA PAU ÉS EL CAMÍ.

Enguany el Dia Escolar de la No Violència i de la Pau se celebra avui dia 29 de gener. Aquest any amb la pandèmia, un cop més hem hagut de modificar la manera en què compartíem la tarda tots plegats. Tot i així, hem volgut construir el nostre particular Camí de la Pau. A les columnes de la porxada del  pati, hi hem penjat els dibuixos i desitjos que hem fet al llarg de la setmana i on han participat  tots els nens i nenes de l’escola.

A més a més, els alumnes de cicle mitjà han estat els encarregats d’elaborar el mural del vestíbul de l’escola. Ens ha agradat molt com ens ha quedat!!

La frase  “No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí” és de Mahatma Gandhi, un líder polític que defensava la resistència pacífica davant la injustícia.

També n’hem parlat a la classe i hem visionat alguns curtmetratges, que ens han ajudat a reflexionar de com podem construir la nostra pau en l’entorn més proper.