FEM PANELLETS A LA MASIA DE CAN DEU

La setmana passada tots els nens i nenes del cicle d’Infantil van gaudir d’una sortida molt especial a la masia de Can Deu.

Durant la nostra visita, vam poder veure una gran varietat d’animals de granja.

A més, les persones de la masia ens van portar un grapat d’ametlles i, amb martells, vam picar-les ben fort. Què bones estaven!

També vam visitar l’antiga cuina de la masia, on vam escoltar un conte amb titelles ben bonic.

Finalment, vam fer de cuiners i cuineres preparant uns panellets ben bons. Vam preparar de quatre tipus diferents: de coco, d’ametlles, de pinyons i, el nostre preferit, de xocolata! Ens ho vam passar genial.

Vam tornar a l’escola ben contents i contentes per poder portar a casa els panellets que havíem fet a la masia. Esperem tornar l’any que ve i poder gaudir d’aquesta experiència tan divertida!

Equip de mestres d’Educació Infantil.