Els alumnes de I5 coneixem el barri de l’escola

Els alumnes de I5 estem treballant el barri de la nostra escola, com es diu, la nostra escola, el nostre barri, el nostre carrer, la nostra ciutat, alguns dels comerços que hi podem trobar, la forma què té els límits del barri…

Per treballar-ho, entre d’altres coses, hem fet visites virtuals al barri a través del Google Street View. Hem recorregut la perifèria del barri i hem buscat el camí que fem de casa nostra per anar a l’escola.

Per seguir aprenent hem fet una petita excursió pel barri, on hem pogut observar i conèixer alguns dels carrers i indrets més destacats i ens hem pogut enriquir amb nova informació. Hem partit de l’escola amb un mapa on ens assenyalava el camí a fer i alguns dels punts que ens interessava més observar. Cada parella de nens ens ha guiat, amb el mapa, cap al següent punt de la ruta. Ha estat una sortida molt interessant que ens ha permès conèixer molt més el nostre barri.