10è Concurs infantil de punts de llibre

Ens complau anunciar que enguany, en la desena edició del Concurs infantil de punts de llibre, memorial Josep Maria Torruella, els alumnes de la nostra escola han aconseguit un gran èxit. Aquest concurs forma part de les activitats organitzades en el marc de la Festa Major de La Creu Alta.

En la categoria “fins a 6 anys”, l’Eloi ha estat guardonat amb el primer premi, mentre que l’Emma ha obtingut un merescut tercer premi.

En la categoria “entre 7 i 9 anys”, l’Èrika ha guanyat el primer premi i la Julieta ha obtingut el tercer premi en aquesta categoria.

Per culminar aquesta gran notícia, volem felicitar especialment l’Èrika, ja que ha estat reconeguda com a guanyadora absoluta d’aquesta edició del concurs.

.

Felicitats a tots els premiats i a tots els participants per la seva dedicació.