Els petits fem robòtica

A l’escola creiem en l’educació innovadora i en la importància d’inculcar als nostres alumnes habilitats digitals des de les primeres etapes.

Els alumnes d’educació infantil fem sessions de robòtica quinzenalment. En aquestes sessions experimentem amb conceptes com la direcció, les seqüències i la planificació. A més, realitzem les activitats en grup, afavorint la col·laboració, la comunicació i el treball en equip.

Amb les Beebots comprenem conceptes bàsics de la lògica i la resolució de problemes. A través de la programació de les seves rutes, aprenem a ordenar passos, prendre decisions i identificar solucions per aconseguir els seus objectius, com per exemple trobar el tresor amagat i seguir un circuit.

En Tiny té una programació que es basa en un sistema visual i intuïtiu. Això permet que puguin comprendre els conceptes bàsics de la programació sense necessitat de coneixements tècnics previs, ajudant-los a adquirir una base sòlida en habilitats digitals des de ben petits. Ens encanta veure les diferents cares i sons que fa en Tiny (riu, plora, dorm…), li donem menjar (hem descobert que el bambú és el seu menjar preferit) i fins i tot ens canta la cançó d’aniversari!

 

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut