Bon any 2022!

Us volem desitjar unes bones vacances d’hivern i una bona entrada al 2022 amb aquest vídeo que hem preparat amb molta estima i il·lusió. Donades les circumstàncies en les que hem acabat el trimestre no hi apareixem tots i totes, però… Llegeix més»

Sortida al CCCB

Les i els alumnes de cicle superior vam anar de sortida al CCCB, a veure una exposició de fotografia molt interessant.
Tot i la pluja, vam poder gaudir d’una jornada molt artística.
Us deixem aquí, algunes fotografies de la jornada.

Copia de 20211125_133209-min

Copia de 20211125_133154-min

Copia de 20211125_122403-min

Copia de… Llegeix més»

Sortida al Park Güell de 1r

La classe de 1r i 2n van anar d’excursió al Park Güell. Allà les mestres ens van donar un llibret per descobrir tots els secrets que amaga i que llueix el Park Güell.
Vam poder veure el trencadís i totes les figures tan maques que havia… Llegeix més»

Pont del Diable a carbonet

Hola a tots i totes! Els nens i nenes de 5è hem anat avui al pont del diable per fer un dibuix amb una nova tècnica; el carbonet. Ens ha agradat molt. Quina millor manera de treballar l’Art, el tema de l’escola, que dibuixant una de les construccions arquitectòniques més emblemàtiques del nostre poble. A més ens han quedat maquíssims!!. Aquí podeu veure les fotos del nostre treball.

Esperem que us agradin!