LA SETMANA DE LA PAU A CICLE INICIAL

Durant tota la setmana, hem estat realitzant activitats al voltant del DIA DE LA PAU.

Hem treballat la cançó “El món seria més feliç si tots fóssim amics” i la cançó de Macaco “Love is the only way”. Ens ha agradat la part on diu: “For the world you are someone, but for someone you are the world”;  ens ha fet pensar que hi ha algú per a qui nosaltres som el món, hem coincidit en pensar “FOR MY MUM AND DAD I’M THE WORLD”.

Els xiquets i xiquetes de segon han triat un munt de paraules boniques en anglès, les han pintades i retallades per col·locar-les a la cartellera. Els xiquets i xiquetes de primer, les han llegides a la PDI i, després d’esbrinar el seu significat, les han identificades a la cartellera. Aquestes paraules són les que han escrit al mural que vam fer El dia de la Pau amb tots els xiquets i xiquetes de l’escola i les que han posat al lapbook.

Altres activitats han estat  pintar, retallar, plastificar i jugar en anglès al joc de La Oca de la Pau, llegir poesies de la Pau i crear-ne una i, fer un mural amb les nostres mans que, des del món, volen tocar les estrelles.

El dia de la Pau ho vam celebrar tots els xiquets i xiquetes de l’escola,  al pati; vam cantar, ballar, escriure paraules per la Pau, menjar una xocolata boníssima … Ens ho vam passar molt bé!

A la cartellera del nostre passadís  hem pintat, retallat i enganxat aquesta poesia, que tots i totes hem aprés:

TOTS      TENIM      DINS      NOSTRE

LA   CAPACITAT  PER  AGAFAR