7a DIADA POLIESPORTIVA DE CENTRES EDUCATIUS DEL BAIX EBRE 06/04/2018.

Diada que es va desenvolupar en horari lectiu el matí del divendres dia 6 d’abril de 2018, de 9:30 hores a 12:00 hores ( per als alumnes de sisè de primària ) i de 12:00 hores a 14:00 hores ( per als alumnes de primer d’ESO ) al pavelló de Remolins a Tortosa. Aquesta diada està englobada dins del Dia Munidal de l’Activitat Física ( DAMF ).

Iniciativa organitzada pel Consell Esportiu del Baix Ebre, comptant amb el suport i l’impuls dels Serveis Territorials d’Ensenyament de les Terres de l’Ebre, i la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa, el Grau universitari de CAFE d ‘EUSES URV-Campus TE, els cicles formatius de CAFE i CAFEM de l’Institut de Tecnificació d’Amposta, TortosaSport, i clubs i entitats esportives de Tortosa.

L’activitat consisteix en que des de cada centre educatiu es reparteixen els alumnes en diferents equips, els quals van passant mtjançant diverses rotacions per diferents esports per a poder coneixe’ls i practicar-los ( judo, minitennis, minihandbol, minibàsquet, futbol sala, ciclisme, bitlles catalanes, jocs populars, atletisme, rem, … ).

850 escolars de 18 centres van participar-hi en aquesta, ja la VII edició.