THE TALETELLER (1r a 6è)

Hello everyone,

Yesterday, Sophie came to our school and told us amazing stories. We had tons of fun! Her tales caught the attention of all of us, including teachers. The children were totally involved and enjoyed this great activity. You can see some photos HERE.

Hola a tots i a totes,

Ahir va venir la Sophie a l’escola a explicar-nos històries sorprenents i ens vam divertir moltíssim! Els contes van captar tota la nostra atenció, fins i tot la dels adults! Els i les alumnes van estar molt implicats/des i van gaudir de l’activitat. Podeu veure’n algunes fotos AQUÍ.