TELENOTÍCIES ARREU DEL MÓN (6è)

Al llarg d’aquest tercer trimestre els i les esportistes ens hem endinsat en la descoberta de diferents indrets arreu del món. Per fer-ho ens vam organitzar per grups de treball i vam extreure la informació rellevant, per després exposar-la oralment a classe.

Aquesta investigació ens va permetre viatjar arreu del món i conèixer algunes característiques i curiositats interessants sobre fenòmens naturals originats a causa del moviment de les plaques tectòniques .Per descobrir-ho, l’alumnat va aplicar les diferents tècniques i mètodes d’estudi que al llarg del curs hem conegut: graelles de doble entrada per recollir les dades obtingudes, inserció d’enllaços i imatges, recerca en fonts d’informació segures i fiables així com la posterior elaboració d’una presentació digital que va servir com a suport per explicar tota la informació obtinguda.

Finalment, vam decidir crear un telenotícies, com a resultat final de la nostra investigació, ja que ens havíem convertit en tots uns experts i expertes sobre: Islàndia, els Alps, el Kilimanjaro, les illes Canàries, Montserrat, el Mont Vesuvi i l’Everest. Per fer-ho vam preparar una bastida amb un petit guió que ens va servir com a guia per gravar el telenotícies amb la tècnica del croma.

A banda d’això, vam aprofundir en què consisteix el croma i en quins àmbits de la vida s’utilitza. Aquest fet ens va fer parlar dels diversos sistemes de comunicació visuals i multimèdia existents avui dia. És per aquesta raó que vam decidir visitar un plató de televisió real. Durant tot un matí vam gaudir d’una demostració, al Canal de Terrassa, que ens va permetre reflexionar sobre els beneficis de la tecnologia en el món actual.

A continuació, clicant AQUÍ podreu veure algunes fotografies de la visita i vídeo del telenotícies enregistrat per tots i totes. Esperem que ho gaudiu tant com ho vam fer nosaltres. El riure està garantit!!