Taules de llum a P3

Hola famílies,

Què contents i contentes estem de publicar el nostre primer article a la web de l’escola. Bé, abans de continuar ens presentarem una miqueta, som els nens i les nenes de la classe de P3 i ens diem “Classe dels bigotis”. Tot i que som els més petits de l’escola treballem de valent  per aprendre moltes coses.

En aquest petit article us parlarem una mica de les taules de llum amb les que tots els dilluns al matí, dividits en mitjos grups juguem.

Com podreu veure a les fotos, les activitats proposades a les taules, van canviant cada cert temps per tal d’aprendre coses noves, però totes i cadascuna d’aquestes ens agraden molt i sobretot ens divertim molt fent-les servir.

Els primers dies de tardor, vam recollir fulles que queien dels arbres, les vam mirar i vam estar fent diferents dibuixos amb elles.

Tenim una taula amb moltes formes geomètriques amb les que podem fer diferents construccions sense volum i també tenim un joc per trobar la forma que li correspon al dibuix.

Les construccions  amb volum també ens agraden molt, fem produccions molt interessants.

Tenim dues taules amb gots petits i grans de colorins amb els quals de vegades fem torres, altres castells i d’altres els classifiquem per colors.

Aquestes són només algunes de les coses que fem amb les taules, però si voleu veure tot el recull fotogràfic de coses que hem fet podeu clicar aquí, jo de vosaltres no m’ho perdria.