SOM ARTISTES (Comunitat Grans)

Aquesta setmana als passadissos de l’escola hem inaugurat la primera exposició d’obres d’art realitzada per l’alumnat de la comunitat de grans. Pintores, escultores, creadores conceptuals… artistes que brillen amb llum pròpia i que hem volgut descobrir en els nostres tallers de plàstica i audiovisuals. Ens inspirem en quatre dones de diferents èpoques, diferents estils i diferents procedències. Gràcies a la Frida Khalo aprenem a fer retrats. De la mà de la Louise Bourgeois realitzem escultures.  Amb la Sonia Delaunay explorem les formes geomètriques i el color. I a través de la Kirsten Lepore ens endinsem en el món de l’animació digital. En els quatre tallers aprenem tècniques diferents però amb el mateix objectiu d’expressar les nostres emocions mitjançant el llenguatge artístic.

Cliqueu AQUÍ per veure algunes fotos. Esperem que us agradin!