RELATS DE TERROR

Estem contents i contentes de poder presentar-vos l’últim pas del nostre projecte literari de llengua castellana.

Com ja sabeu hem creat els nostres propis relats de terror basant-nos en unes il·lustracions i un epígraf que l’acompanyava.  Però encara hem volgut fer un pas més, i fixant-nos en el temps que ens està tocant viure on les noves tecnologies estan molt presents, hem volgut fer la gravació dels relats curts intentant crear amb ells una atmosfera d’intriga i terror.

Durant aquests mesos ens hem divertit moltíssim analitzant els vídeos de terror i escoltant històries per agafar idees i poder informar-nos sobre com realitzar la nostra gravació.

Us volem proposar fer una sessió de terror a casa. Apagueu les llums, prepareu crispetes, enceneu d’ordinador i visualitzeu els relats amb família.

Esperem que us agradin!!

Cliqueu AQUÍ per escoltar-los.