PUGEM A LA MOLA!

És ben cert allò que popularment es diu que “una imatge val més que mil paraules” i és que dijous passat, l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è acompanyat de moltes mestres i algunes mares vam pujar fins a dalt de tot de La Mola. Va ser una sortida molt esperada, algun grup feia dies que comptava els dies que faltaven. Va ser molt especial poder arribar al cim tots i totes junts, ja que vam tenir una sensació de superació i gaudi molt bonica.

Per altra banda, va ser una oportunitat per vincular-nos més entre tots i totes, ja que les estones de camí ens vam permetre xerrar molt  i descobrir un munt de coses del nostre alumnat. També vam poder veure pessebres diversos al tram final del camí. Ens va sorprendre l’habilitat de les persones per fer pessebres amb materials tan diversos i alhora la generositat de deixar-los allà exposats.

Una jornada que repetirem!

Podreu veure una selecció d’imatges clicant AQUÍ.