P3 A JALPIAVENTURA

Famílies,

El passat 10 de novembre la classe de P3 “Els monstres” va fer la seva primera sortida de dia sencer i en autocar a Jalpiaventura -Arenys de Munt. Tal i com el seu nom diu, va ser tota una aventura! Dies previs vam estar anticipant la sortida projectant a la pantalla de classe fotografies del bosc i del parc, com també imatges de l’autocar.

Quan va arribar el dia, amb les nostres motxilles i mascaretes posades, vam sortir de l’escola. Mares, pares, familiars ens van acomiadar a la porta. A l’autocar, el conductor molt amablement ens va posar una pel·lícula a la pantalla. Un cop vam arribar al bosc, vam esmorzar en unes taules de pícnic.

De seguida vam començar a realitzar l’activitat al parc Jalpiaventura. Els monitors ens van posar els arnés i vam començar el circuit dalt dels arbres. Quina emoció! Alguns nens i nenes van decidir no pujar-hi, però ens van acompanyar observant com ens desplaçàvem, caminàvem i saltàvem pels arbres. Va ser una activitat força cansada, però ens va agradar.

Més tard, vam tornar a les taules de pícnic en busca del dinar. La majoria, però, no teníem massa gana. Volíem córrer pel bosc, jugar, enfilar-nos muntanya amunt, baixar… No oblidarem el passeig pel llac amb ànecs i tortugues. Ens va enamorar i ens va tenir ben distrets/es una estona.

La tornada va ser molt tranquil·la, ja que ens vam adormir a l’autocar. En arribar a l’escola, pares i mares ens estaven esperant amb il·lusió per saber com estàvem i per com havíem passat el dia. Molts i moltes vam dormir dolçament per carregar piles per a la propera sortida.

Podeu veure totes les imatges aquí.

Una abraçada,

– La classe dels monstres-

També podeu veure les imatges de P4, Classe de es rates, aquí.

I les des P5, Classe del Paper, aquí.