MIL SENSACIONS A LA PLATJA (Comunitat de Petits)

Tot va començar amb un cel tenyit de negre i unes gotetes a terra, però va ser arribar a l’escola i amb la il·lusió que tenien els infants d’I3, I4 i I5 vam engegar el nostre viatge cap a la platja. Vam poder gaudir totes i tots junts del mar fred i la sorra fina, els nostres peus van experimentar moltes sensacions! I fins i tot alguns infants van atrevir-se a mullar-se una mica les cames! Saltirons a l’aigua, castells de sorra, creació pròpia de minimons amb ninots i sorra fresca… sota les confidències que es generaven arran del dia tan emocionant que estaven experimentant! Vam gaudir plegats d’un dinar a la gespa del parc que hi havia al costat de la platja. Entrepans, macarrons, nuggets, amanides de pasta… boníssim!

Amb la panxa plena i plens d’energia, vam jugar al vaixell del parc, vam posar a prova el nostre equilibri, vam crear històries d’aventura i vam superar la por a la serp gegant! Abans de pujar a l’autocar una mica d’aigua i al lavabo, ens vam acomiadar de la platja amb unes vistes esplèndides. I…cap a l’escola! Ha estat un dia fantàstic i hem acabat amb molta alegria i també molt cansats… Voleu veure la nostra experiència? Cliqueu als següents enllaços per mirar les fotos d’I3, I4 i I5.

Imatges I3, cliqueu AQUÍ.

Imatges I4, cliqueu AQUÍ.

Imatges I5, cliqueu AQUÍ.

Comunitat Petits.