MAI T’OBLIDAREM, JOSE!

Amb una tristesa immensa, us hem de comunicar la mort avui 13 de març del nostre estimat exalumne Jose Morales, que el juny passat va acabar 6è de Primària.

Ens falten les paraules per expressar el dolor que sentim tota la comunitat educativa davant de la teva mort, Jose. No ens en sabem avenir. Pensem en tu i només podem evocar-te alegre i sempre disposat a col·laborar en tot. Ens fem nostres els mots de Martí i Pol per dir-te que “ens costa imaginar-te absent per sempre” i que no dubtis que mai t’oblidarem.

El nostre més sentit condol per la família. Aquí estem pel que pugueu necessitar, l’escola és i serà sempre casa vostra.

Equip docent de l’escola Francesc Aldea i Pérez