INAUGURACIÓ FARISTOL (Comunitat Grans)

Fa un parell de setmanes la comunitat de grans vam inaugurar el faristol elegant. Aquest espai té com a finalitat millorar la comunicació i l’expressió oral del nostre alumnat a través de la lectura en veu alta d’algun fragment del llibre de préstec, d’un text,d’un poema o de qualsevol altre llibre interessant…que sigui especial per ells/es. Aquesta lectura es prepara a casa tot i que a l’escola s’ofereixen moments per assajar i practicar els aspectes propis de la lectura en veu alta. Al llarg del curs l’alumnat participarà d’aquesta activitat quinzenalment.

El propòsit recau en la preparació prèvia d’aquesta lectura fent especial èmfasi a la dicció, a la pronunciació, a l’entonació i al volum de la veu, així com a l’expressió corporal. Sens dubte, llegir en veu alta no és fàcil i és per això que el dia inaugural les mestres vam fer de modelatge compartint textos rellevants per nosaltres.

A continuació, podreu veure fotografies de l’acte clicant AQUÍ Veureu que també alguns/es alumnes han participat voluntàriament d’aquesta activitat. A més a més, els textos llegits decoraran aquest espai juntament amb un petit redactat argumentatiu sobre la seva elecció.

Esperem que us agradi i el gaudiu tant com ho vam fer nosaltres.