FESTA PASQUA

Benvolgudes famílies,

Vam acomiadar el segon trimestre amb un dia ben especial. Al matí els i les més petites de l’escola van elaborar la seva mona amb una base boníssima de melindros.

Les comunitats de mitjans i grans van realitzar un taller de cistells de Pasqua que els van quedar ben guarnits amb plomes i ous de xocolata.

A la tarda ens vam reunir a la pista per gaudir del Cesc Aldea Show, en el qual van participar alumnes de 1r a 6è, que ens van deleitar amb les seves actuacions: acrobàcies, futbol, sevillanes, màgia, gimnàstica rítmica, cançons, experiments, karate i fins i tot parkour.

Felicitem a tots i a totes les artistes!

Podeu veure les fotos i els vídeos clicant AQUÍ.