EQUIPS CESC ALDEA!

El passat dissabte 4 de juliol va tenir lloc la cloenda i l’acte de premiació dels jocs esportius escolars, a l’Estadi Olímpic de Terrassa.

Després de molts anys sense equips del Cesc Aldea participant a les lligues escolars, aquest curs 21/22 ha estat tot un èxit, amb 3 equips competint a les lligues de bàsquet.

L’escola també ha participat al cros escolar, que es va realitzar el 13 de novembre i on molts nens i nenes del centre van córrer dins la seva categoria d’edat.

Dit això, cal felicitar a tot l’alumnat del Cesc Aldea que ha participat a les competicions organitzades pel Consell Esportiu del Vallès Occidental i especialment a:

• L’equip aleví femení de segon any que va finalitzar en tercera posició a la classificació per equips al cros.
  • L’equip aleví femení de bàsquet, que al seu any de debut, han acabat a la segona posició de primera divisió, empatades a punts amb el primer classificat.

Per part de l’escola, desitgem que un curs com aquest, amb tanta participació dels nens i nenes de l’escola i amb tanta implicació mostrada per part de les famílies, no s’aturi aquí, sinó que pugui seguir durant molts anys més. Per aquesta raó, us animem a participar a les activitats esportives extraescolars que es realitzaran a l’escola l’any vinent.

Podeu veure algunes imatges, clicant AQUÍ.