FEM BATEGAR LES PAPALLONES. 25 DE NOVEMBRE . DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES

Aquest passat divendres 24 de novembre tota l’escola vam celebrar el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.

Al matí vam explicar l’àlbum il·lustrat de Artur i Clementina i vam poder reflexionar sobre les diferents maneres que té la violència d’expressar-se. A la tarda , vam crear papallones de tots els colors, fent un homenatge a les germanes Mirabal. El 25 de novembre es commemora des de l’any 1981 en record de les tres germanes Mirabal, conegudes com a “Les papallones”, símbol de lluita i resistència, assassinades violentament el 25 de novembre de 1960, per la policia secreta del dictador Trujillo a la República Dominicana.

L’escola s’ha sumat a la proposta d’acció ciutadana que l’ajuntament ha proposat amb el lema “El batec de les papallones”. Va ser una jornada molt maca i necessària per parlar de la necessitat de coeducar en el respecte i la tolerància.

Per veure algunes imatges, cliqueu AQUÍ.