CARNESTOLTES A LA COMUNITAT DE MITJANS

El dilluns 8 de febrer, quan vam arribar a l’escola, la vam trobar ben engalanada amb els personatges literaris més emblemàtics. La setmana boja de Carnaval ens estava esperant!!!

Aquest any els emissors de la reina Carnestoltes, el grup de sisè, diàriament ens han donant consignes que ens han divertit d’allò més: sabates diferents, el cabell ben decorat, roba de dormir i vestits d’un sol color. Quina bogeria!!!

El matí de dijous va lluir el sol i vam poder sortir al parc a jugar i a menjar-nos l’esmorzar típic de dijous gras.

I el divendres … vam celebrar com cal la festa de Carnaval!!!

Al matí vam escoltar els nostres tradicionals garrotins i a continuació l’AFA ens va convidar a un bon esmorzar de xocolata desfeta amb melindros per agafar forces. Després del pati vam fer un taller de màscares: colors, plomes, papers diferents, escurapipes… i molta creativitat.

I a la tarda… desfilada i comparses a la pista! Vam poder lluir les nostres disfresses amb les millors coreografies. Ens encanta ballar!

Ha sigut una setmana molt intensa i plena d’emocions. Aquí us deixem algunes fotografies de les activitats més destacades d’aquests dies.