CARNESTOLTES 2022

Benvolgudes famílies,

Volem compartir amb vosaltres alguns dels moments especials de la festa de Carnestoltes.

Dilluns al matí ens vam trobar l’escola ben guarnida pels nens i nenes de 6è per aquesta setmana de disbauxa. A la tarda, els i les Jumanjis ens van sorprendre amb un pregó d’allò més original i posteriorment el Regne del 1112 ens va donar la consigna per dimarts, així com va anar fent cada dia de la setmana.

Per Dijous Gras tots i totes vam sortir a esmorzar truita i botifarra d’ou a espais naturals del voltant de l’escola.

Per finalitzar la setmana, divendres al matí es van cantar els tradicionals garrotins, vam esmorzar xocolata amb melindros, vam fer tallers i vam assajar les coreografies de la comparsa. Després de dinar, la festa va continuar amb la magnífica desfilada de comparses de cada classe i el premi a la millor comparsa se’l va emportar l’alumnat més gran.

Va ser un plaer poder tornar a obrir l’escola a les famílies i compartir aquesta celebració novament amb vosaltres.

Per gaudir de les fotos, cliqueu AQUÍ.