CARNAVAL 2024

La setmana de Carnaval va començar amb l’arribada de la Reina Carnestoltes. El dilluns a la tarda tota l’escola li va donar la benvinguda i la classe dels Xefs va ser l’encarregada de fer el pregó que anunciava l’inici d’aquesta festa.

Tot seguit, la classe dels Oceanòlegs i Oceanòlogues ens van dir la consigna per l’endemà. Van ser ells i elles els encarregats de transmetre les consignes i comprovar que tothom la complia durant la setmana. Si algú gosava venir a escola sense la consigna, marxava a casa pintat de dalt a baix.

DIJOUS GRAS

El dijous al matí l’alumnat d’I3 fins a 4t van anar a esmorzar entrepans de truita o butifarra d’ou a un parc de Sant Quirze. Per obrir gana, van sortir de l’escola ben d’hora,  per realitzar una passejada pel bosc que envolta el Cesc Aldea. Després d’esmorzar i jugar una estona al parc, vam tornar a l’escola caminant una mica més.

Els companys i companyes de 5è i 6è, van esmorzar al Parc de Vallparadís, després de gaudir d’un concert d’instruments de corda fregada.

CARNAVAL

El divendres el vam iniciar amb la pluja tant desitjada, però que ens va trastocar tots els plans per la celebració del Carnaval.

De bon matí, al vestíbul, l’alumnat va cantar els garrotins dedicats a les mestres, als mestres, i a tot el personal que treballa a l’escola. Els infants van aprofitar aquesta oportunitat per fer una mica de burla i riure’s d’aquests adults que els fan treballar tant.

A l’hora d’esmorzar, l’AFA ens va convidar a xocolata desfeta i pa de pessic. Els infants d’infantil van esmorzar amb els seus padrins i padrines a la classe. L’alumnat de la comunitat de mitjans van esmorzar tots junts al menjador.

Amb la panxa ben plena, l’alumnat de primària va poder triar diferents espais lúdics on anar, per poder realitzar balls, karaoke, manualitats i photocall. L’alumnat de la comunitat de petits va poder triar entre altres activitats com curses de sacs, llançament de cèrcols, bombolles de sabó i jugar a les pomes que pengen.

Divendres a la tarda va arribar el moment tant esperat per tothom, la desfilada de disfresses i els balls de comparses. Tots els grups de l’escola ens van fer gaudir de la coreografía que havien estat preparant per aquesta celebració.

Després de veure totes les coreografies el jurat va otorgar el premis corresponents, les classes guanyadores van ser aquestes:

• Premi a la comparsa més divertida – 2n LABERINTS ESPACIALS
  • Premi a la comparsa més marxosa – 3r ALIENPIZZA
  • Premi a la comparsa més coordinada – 1r MÓN DE LA FANTASIA
  • Premi a la comparsa amb la millor coreografía – 5è XÈFS I XEFAS
  • Premi a la comparsa amb la millor disfressa – 4t LA TRIBU
  • Premi a la millor comparsa  – 6è OCEANÒLEGS I OCEANÒLOGUES

Feu clic AQUÍ per veure les fotografies així com els vídeos del pregó, els garrotins i les comparses.