Un nadal molt compartit!

Aquest any, hem fet una festa de Nadal on hi era convidada tota la comunitat educativa: famílies, ajuntament, menjador, llar, neteja,…tothom! Perquè teníem ganes de celebrar plegats que som una petita GRAN escola!

Hem cantat cançons i hem dit poemes de nadal, tots molt bonics! Després hem menjat torrons i ens hem desitjat BONES FESTES!

Gràcies a tothom!

19-20 A&cordem (Grup1)

Aquest curs, a la Comunitat de Grans, des de l’àrea d’Educació Física s’ofereix una nova proposta per treballar a espais, l’hem anomenada a&cordem i té com a objectiu final la creació d’una coreografia grupal, tenint com a eix i instrument de creació la corda. A continuació podeu veure el resultat final del primer grup de treball:

Santa Cecília a l’escola!

Aquest any, per celebrar Santa Cecília hem treballat els INSTRUMENTS DE CORDA, i els nens i nenes que tocaven algun instrument d’aquesta família ens han fet una demostració pels companys de totes les comunitats: PETITS, MITJANS I GRANS! Us en deixem un tastet en aquest vídeo :

Els Grans treballem l’arquitectura

Els GRANS aquest curs estem treballant la tècnica plàstica del Fang, i també investiguem a partir del tema de l’arquitectura del món (projecte). Estem buscant informació, i surten coses molt interessants!

Seguirem investigant!

Les aules versàtils i l’aprenentatge

Des de la nostra escola, com sabeu, caminem cada dia un passet més enllà per seguir aprenent i creixent, amb una mirada innovadora i pedagògicament rica. És en aquesta línia que treballen també alguns altres centres, una selecció dels quals han servit de mostra per… Llegeix més»

Benvinguts!!

Avui ha estat el primer dia d’escola i a la Comunitat de Petits l’hem viscut així!

Benvinguts a un nou curs!

Estimats alumnes i famílies,
esperem que hagueu gaudit molt de l’estiu. El dia 12 ens retrobem amb les piles carregades, i donarem la benvinguda al nou curs 2019-2020!
En breu us informarem de la data de l’Assemblea de pares i mares, on us posarem al dia de… Llegeix més»