Un nadal molt compartit!

Aquest any, hem fet una festa de Nadal on hi era convidada tota la comunitat educativa: famílies, ajuntament, menjador, llar, neteja,…tothom! Perquè teníem ganes de celebrar plegats que som una petita GRAN escola!

Hem cantat cançons i hem dit poemes de nadal, tots molt bonics! Després hem menjat torrons i ens hem desitjat BONES FESTES!

Gràcies a tothom!

18-19 Teatre 6è

Us convidem a tornar a veure l’obra “El principe que lo aprendió todo en los cuentos” representada pels alumnes de la classe de les Moires a finals del curs passat.

Al seu dia vam tenir  problemes a l’hora de penjar-lo i no els hem pogut  resoldre fins avui.  Així que perdoneu el retard i aquí teniu l’enllaç on es pot visualitzar bé.

CLIQUEU PER VISUALITZAR

19-20 A&cordem (Grup1)

Aquest curs, a la Comunitat de Grans, des de l’àrea d’Educació Física s’ofereix una nova proposta per treballar a espais, l’hem anomenada a&cordem i té com a objectiu final la creació d’una coreografia grupal, tenint com a eix i instrument de creació la corda. A continuació podeu veure el resultat final del primer grup de treball:

Santa Cecília a l’escola!

Aquest any, per celebrar Santa Cecília hem treballat els INSTRUMENTS DE CORDA, i els nens i nenes que tocaven algun instrument d’aquesta família ens han fet una demostració pels companys de totes les comunitats: PETITS, MITJANS I GRANS! Us en deixem un tastet en aquest vídeo :

Els Grans treballem l’arquitectura

Els GRANS aquest curs estem treballant la tècnica plàstica del Fang, i també investiguem a partir del tema de l’arquitectura del món (projecte). Estem buscant informació, i surten coses molt interessants!

Seguirem investigant!

Les aules versàtils i l’aprenentatge

Des de la nostra escola, com sabeu, caminem cada dia un passet més enllà per seguir aprenent i creixent, amb una mirada innovadora i pedagògicament rica. És en aquesta línia que treballen també alguns altres centres, una selecció dels quals han servit de mostra per… Llegeix més»

Benvinguts a un nou curs!

Estimats alumnes i famílies,
esperem que hagueu gaudit molt de l’estiu. El dia 12 ens retrobem amb les piles carregades, i donarem la benvinguda al nou curs 2019-2020!
En breu us informarem de la data de l’Assemblea de pares i mares, on us posarem al dia de… Llegeix més»