Bones festes!

Avui ha estat un dia molt complert. Al matí hem cagat el tió, i després hem celebrat el nostre “Consell de nens”, on cadascun dels ‘escribans’ de cada Comunitat han compartit amb la resta l’experiència del regal que els van fer els companys d’una altra… Llegeix més»

Repartim il·lusió!

Aquest trimestre, pel Consell de nens hem preparat una activitat molt xula. Cada grup ha pensat un regal d’il·lusió per obsequiar als companys i companyes d’una altra classe. Hi ha hagut grups que han fet cançons, bromes, un esmorzar,… fins i tot alguns han fet… Llegeix més»

L’ESPAI ARTÍSTIC DELS MITJANS

Aquest és un recull d’alguns treballs que han fet els alumnes de la Comunitat de Mitjans a l’estona de l’espai Artístic:

A pintura s’ha experimentat amb les diferents tècniques per conèixer totes les possibilitats que ofereixen. Després cada alumne ha creat la seva pròpia obra.( Clica l’enllaç)

A escultura amb cartró han treballat la proposta: “Escultura a partir de la inicial del teu nom”.

Més espais

Perquè pugueu fer el xafarder amb els vostres petit@s a casa… Segur que així és més fàcil que us expliquin els secrets d’allò que viuen cada dia a l’escola!

Tertúlies C.Parellada

Benvolgudes i benvolguts,
Compartim amb vosaltres la informació sobre aquest nou cicle de Tertúlies de la comunitat educativa entorn a la comunicació amb els infants i joves amb el pedagog Carles Parellada.

Enguany, les Tertúlies es fan a Cal Frarés, i hi esteu tots convidats!
Us… Llegeix més»