Mesures Covid-19 als centres educatius

Benvolgudes famílies,

L’inici del pròxim curs té unes característiques extraordinàries a causa de la pandèmia per la COVID-19. Ara més que mai, l’escola té un paper fonamental, perquè ha de garantir el dret a l’educació dels nostres infants i joves i ha de mantenir la seva funció de socialització i de formació en qualitat i equitat de milers d’estudiants.

Amb aquesta comunicació, des del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya –i en coordinació amb el Departament d’Educació, us volem transmetre que la nostra voluntat és que la informació sobre els procediments i la situació de la comunitat escolar, en el marc de la pandèmia per la COVID-19, us arribi de forma molt directa per tal que estigueu al dia de les mesures, actuacions i decisions que es vagin prenent i que puguin afectar el desenvolupament del curs.

Mesures Covid-19 als centres educatius: Tota la informació >>