Guanyadors del projecte “Platges innovadores”

Benvolgudes famílies,
El treball dels alumnes de 4t de l’escola ha guanyat el primer premi del projecte TurisTIC Challenge en la categoria “Platges innovadores”, organitzat per la Diputació de Tarragona, el Patronat de Turisme de la Costa Daurada i la Fundació Creativació.

En aquest projecte, els alumnes de 4t han hagut de pensar com millorar el turisme familiar a Calafell en l’àmbit del Patrimoni Cultural i les platges innovadores. La finalitat del projecte és aconseguir que l’alumnat adquireixi una sèrie d’eines necessàries per entendre i ser capaç d’intervenir activament  en el món en el qual està creixent. S’ha seguit un procés ordenat i sistemàtic per dinamitzar el projecte: des de l’anàlisi del repte fins a la presentació de la proposta o solució.

Des de l’escola volem felicitar a tot l’alumnat de 4t per la feina realitzada i sobretot a la Júlia, el Marc, l’Alba i el Pablo, autors del treball original.

També volem donar l’enhorabona a les escoles La Parellada de Santa Oliva i l’Escola Doctor Ferran de Corbera d’Ebre pels seus projectes d’en les categories de “Vinyes en Família” i “Patrimoni Cultural” i agrair a la Diputació de Tarragona i la Fundació Creativació per l’organització i tot l’acompanyament rebut.
Per llegir tota la notícia us deixem el següent enllaç:
Diputació de Tarragona: Tota la informació >>
La notícia també s’ha publicitat en altres pàgines webs que podeu anar consultant:
Tarragona Ràdio: Tota la informació >>
Imagina Ràdio: Tota la informació >>