DEFC (Dia de l’Educació Física a Casa)

Hola famílies,

A causa de la situació que estem vivint aquests dies provocada pel co-VID 19, resulta evident la importància de fer activitat física durant el confinament per mantenir la salut física i mental del conjunt de la població.

El Dia de l’Educació Física al Carrer es convertirà en el Dia de l’Educació Física A CASA i posarà de manifest, ara més que mai, un dels pilars de l’Educació Física que reben els nostres alumnes: conèixer i aplicar estils de vida actius en benefici de la salut.

Com a mestre d’Educació Física de l’escola, us animo a fer qualsevol activitat física que vulgueu (la proposta d’ed. física setmanal també és vàlida), les famílies que vulguin també poden participar-hi, com més siguem millor i a més, a compartir-la al nostre canal d’Instagram de l’escola tots aquells que en tingueu amb les etiquetes següents:

#DEFC2020

#DEFCasa

#COPLEFCActivaCatalunya

Visualitza el cartell: DEFC 2020

No t’oblidis d’etiquetar-nos a nosaltres: @escolacastellcalafell

Que el dimarts 28 sigui un dia ple d’activitat física dels més menuts als més grans!