25a Trobada d’Escoles Verdes

El dijous passat la nostra escola va participar la 25a Trobada d’Escoles Verdes del Territori. Alguns representants de Cicle Mitjà i Cicle Superior van explicar els Projectes realitzats a l’escola respecte les Notícies Ambientals treballades cada mes.
– El nostre entorn! Importància pol·linitzadors.
– La revolta pagesa! Conèixer els problemes que hi ha darrera de la manifestació i què podem fer nosaltres per ajudar-los.
– Alerta sequera! Propostes per estalviar aigua a l’escola.
– Tenim pugó a l’hort! Investigació per combatre la plaga de manera natural i sostenible.
A més a més vam poder gaudir d’uns tallers al matí i de la Fira de Projectes a la tarda, compartint i coneixent experiències d’altres escoles.
A continuació us deixem un recull d’algunes de les imatges de la jornada.
Feu “click” a la fotografia per veure’n més.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *