COLÒNIES 4t EP El Rourell (La Garrotxa)

Els infants de 4t d’Educació Primària ja som a la Garrotxa. La casa de colònies d’El Rourell ens acollirà durant aquests propers 3 dies plens de diversió, activitats i contacte amb la natura.

Gaudir de l’aire fresc de la Vall d’en Bas ens agrada molt i segur que ens ajudarà per carregar piles i créixer com a persones, a través dels vincles i lligams que enfortirem en aquestes convivències; no us penseu que ho farem sols i soles! Els grups de 5è i l’equip educatiu ens acompanyarà en aquesta estada!

En aquest article us anirem compartint les activitats que hem fet durant cada dia, podreu consultar una mostra fotogràfica de cada jornada, clicant a cada imatge.

DIMECRES 28 DE FEBRER

• Instal·lació a les habitacions de la casa de colònies.
  • Jocs de convivència i cohesió de grup.
  • Descobrint la natura: els animals.
  • Aigua i ciència. Experimentació i curiositats de l’aigua.
  • Joc de nit amb lots.

DIJOUS 29 DE FEBRER

• Activitats de desenvolupament motriu i coneixement de l’entorn. Gimcana al Rourell!
  • Ruta d’orientació
  • Dutxeta energitzant!
  • Joc de nit
  • GOT TALENT, organitzat per l’alumnat de l’escola.

DIVENDRES 1 DE MARÇ

• Medicina tradicional. Fem ungüents naturals!
  • Taller d’egagròpiles. Ens convertim en biòlegs i biòlogues!
  • Dinar de germanor.
  • Tornada cap a Barcelona.

Aquests dies a la casa de colònies ens han servit per aprendre moltes coses que no sabíem, però allò que més valorem és que ens han permès gaudir de la convivència entre totes i tots; els vincles existents entre nosaltres s’han enfortit i això ens permetrà seguir gaudint d’un curs escolar ple d’emocions, més que mai, i de moments màgics !

MOLTES GRÀCIES famílies i Equip Educatiu per brindar-nos aquesta oportunitat única !