Ja sé llegir

PASSAPORT LECTOR I JA SÉ LLEGIR (2n) .

Des del 2013, a l’acabament de  2n es fa un acte de cloenda anomenat “Ja sé llegir” que té lloc al Casal Font d’en Fargues i on són convidades les famílies, així com mestres, equip directiu i representant de l’àrea de cultura i educació del districte.

L’acte consisteix en la lectura per part dels nens i nenes d’un llibre, escollit prèviament. Cada nen llegeix una pàgina del llibre, i alhora sobre una pantalla es van projectant les il·lustracions.

Al finalitzar la lectura, la directora de la nostra escola juntament amb un representant del districte fan entrega de diplomes a cada un dels nens i nenes.

Aquest acte vol manifestar que els nostres alumnes han arribat al final d’un procés dins el que és l’aprenentatge de la lectoescriptura, i ara iniciaran, a 3r,  un altre que serà la consolidació de la competència lectora.

Abans d’arribar a fer aquesta cloenda es realitza un treball de lectura durant el curs. Es realitzarà un treball de lectura a casa i a l’aula. El treball de lectura a casa va acompanyat d’un passaport lector on cada dia que llegeixen la família marca el calendari mensual del passaport del seu fill/a. A final de cada mes el porten a l’escola i si han llegit els dies acordats, se’ls hi segella una casella.

.