Gaudim del teatre en anglès amb Tarzan!

Avui els alumnes de 3r i 4t de primària hem viscut una experiència inoblidable al teatre Lluïsos d’Horta, immersos en la selva i les emocionants aventures de “Tarzan“, un espectacle de teatre en anglès que ens ha deixat bocabadats.

Hem gaudit d’aquesta representació plena d’emoció i diversió, tot seguint les peripècies del protagonista i els altres personatges, tant humans com animals. La història ens ha captivat des del primer moment, i no només hem gaudit de les escenes, sinó que també hem après un munt de vocabulari nou en anglès relacionat amb els animals i els estris d’higiene personal, que havíem treballat prèviament a classe. A més, hem tingut l’oportunitat de fer preguntes als actors i a les actrius després de l’espectacle.

Veure Tarzan ha estat una experiència enriquidora, deixant-nos amb ganes de més i recordant-nos la importància de l’art i la cultura en les vides escolars.

(Més imatges clicant a la imatge)