Sabíeu que algunes flautes estaven fetes d’os de cabra i d’altres de ceràmica? I les cordes de l’arc amb què es tocava el violí, amb pèl de cua de cavall? El xilòfon africà es diu balafo i el violí té tres germans: la viola, el violoncel i el contrabaix.
Això i molt més van descobrir, el dimarts passat, els infants de 1r gaudint d’un matí envoltats d’instruments al Museu de la Música de Barcelona.
Allà, vam fer una gimcana en què havíem de trobar, mitjançant un seguit de pistes, diferents tipus d’instruments: un piano, una flauta, un balafo, una arpa, etc. I mentre fèiem aquest recorregut, vam poder veure i descobrir instruments de tota mena… fins i tot vam trobar una guitarra que tenia més de quatre-cents anys!
Va ser una sortida molt profitosa, en la que vam aprendre moltes curiositats i característiques dels instruments que no sabíem i en la que totes i tots vam gaudir de valent!
Cliqueu aquí per veure les fotos.


