Castanyada 2024

Dijous 31 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola.

Durant la setmana de la castanyada, els nens i nenes de l’escola van fer panellets i van preparar les seves danses.

El dia de la celebració de la festa tota l’escola va gaudir de les danses amb balls, castanyes i panellets!

A continuació, us deixem un vídeo del dia. Esperem que us agradi!

Vídeo

Sortida al Delta del Llobregat

L’alumnat de 3r i 4t vam anar, el passat dia 11 d’octubre, a visitar els espais protegits del Delta del Llobregat. Va ser la primera sortida del curs que vam realitzar conjuntament, aprofitant que l’alumnat de tercer està realitzant el projecte dels ecosistemes i els nens i nenes de quart el vam treballar el darrer trimestre del curs passat.

Durant el recorregut, vam poder observar la flora i la fauna de cada ambient natural (estanys, maresme, pineda, platja…), tot estudiant el funcionament i l’estructura dels ecosistemes. A continuació, vam entrar a la reserva integral per observar el comportament de les aus marines mediterrànies a través de prismàtics, i vam veure diferents tipus de petxines i conquilles de la platja. Durant la sortida, vam treballar conceptes ecològics com les migracions, l’espai natural, l’ecosistema, la biodiversitat o la xarxa tròfica.  Acabada la visita, vam gaudir de temps lliure per dinar i jugar.

Ens ho vam passar molt bé!

Us deixem algunes de les imatges del dia. Esperem que us agradin!

Fotos

Provem-ho en català!

A l’aula d’acollida hi passem estones realitzant moltes dinàmiques de joc per conèixer i relacionar-nos en una llengua fins fa poc desconeguda per nosaltres, el català.
A continuació us adjuntem un enllaç mitjançant el qual podreu observar diferents fotografies de les sessions que realitzem per interioritzar… Llegeix més»