Sortida al CRAM

El passat dijous 19 d’octubre, els nens i nenes de primer i segon vam fer una sortida al CRAM .

Vam fer una visita guiada per les instal·lacions   i un taller on van simular el rescat d’un dofí trobat a la platja. Mitjançant aquest taller vam aprendre que hauríem de fer si ens trobéssim un animal a la platja.

Ens ho vam passar molt bé!!

Sortida final curs 1r i 2n (Comunitat Mitjans)

Avui  l’alumnat de primer i segon hem gaudit d’un magnific dia  al LLac/piscina del Parc de la Creueta del Coll. Us deixem algunes fotos on podeu veure  el que hem gaudit!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Tornen els Cafè amb Famílies!!

 

El Cafè amb Famílies és una iniciativa a les famílies que pretén millorar i orientar a les famílies de l’escola en l’educació dels seus fills i filles.

Oferim un espai per aprendre i compartir la criança de fills i filles.

Què treballem? Amb la col·laboració d’un especialista treballem  diferents temes escollits per les famílies del centre, en aquest cas es tracta sobre l’Adolescència: canvis i reptes.

Com podem participar? Aquest dimecres 31 de maig a les 16:30 a l’aula d’anglès.