Final del Certamen de Lectura en Veu Alta
19/04/24Avui s’ha celebrat a Tarragona la final organitzada per La Fundació Enciclopèdia Catalana. Aquí teniu els comentaris de la nostra alumna de 6è Àfrica Málaga que ha arribat a la final:
Passar de la semifinal i arribar a la final ha sigut una recompensa al meu esforç.… Llegeix més»
Semifinal Certamen de Lectura en Veu Alta
07/03/24L’Èric Campíñez de 4B i l’Àfrica Málaga de 6B han participat en la nova edició de la semifinal del Certamen del Lectura Escolar en Veu Alta que s’ha dut a terme al Teatre Bartrina de Reus.
Tots dos han fet una excel·lent lectura.
L’Àfrica ha estat seleccionada… Llegeix més»
Llegim en veu alta !
12/05/23Aquest matí, la nostra alumna de 4t, la Carla Martos, ha participat a la final del XIX Certamen de lectura escolar en Veu Alta, a l’Auditori Diputació de Tarragona, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació.
Tot i que no ha estat la… Llegeix més»
Celebrem Sant Jordi
21/04/23Què hi ha millor que celebrar Sant Jordi fent lectures de contes, llibres i poemes?
Així ho hem celebrat al Beat!
Aquesta tarda, tots els infants de l’escola, han baixat al pati a llegir lectures i poemes a l’aire lliure.
Tot el pati era un poema!
També han pogut… Llegeix més»
La mestra ens recomana!
17/04/23Aquesta setmana la senyoreta Anabel ens recomana la col.lecció: BITMAX & CO, de l’editorial Combel.
Aquesta col.lecció va principalment adreçada als nens i les nenes que estan començant a llegir.
És un còmic on hi passen mil aventures al bosc blau, amb uns personatges ben divertits!
Gaudiu de… Llegeix més»
Certamen de lectura en veu alta
20/03/23Aquest matí, l’escola ha participat en la semifinal ST Tarragona – Reus IV. organitzat pels Serveis Territorials i Serveis Educatius del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, a través del Centre de Recursos Pedagògics i els equips d’assessors i assessores LIC (Llengua i Cohesió Social).
La… Llegeix més»
La mestra ens recomana!
27/02/23Aquesta setmana la senyoreta Gisela ens recomana l’àlbum il.lustrat: Rosa Caramel.
Mentre els elefants juguen lliurement, les elefantes creixen aïllades per obtenir un aspecte idoni per aconseguir marit. Una elefanteta alliberà al grup i promou l’educació en igualtat.
És un llibre que ens fa pensar en l’important… Llegeix més»
La mestra ens recomana!
13/02/23Aquesta setmana la senyoreta Pili Guerrero us recomana que llegiu un conte en castellà que es diu: YO SOY de l’autora sevillana Raquel Díaz Reguera.
¿Creieu que és millor ser com tothom o millor ser cadascú com és? Si el llegiu, hi trobareu la resposta!
Gaudiu de… Llegeix més»
Recuperem la biblioteca
14/10/21Aquest curs hem recuperat l’espai de la biblioteca.
Els/les alumnes ja estan fent-hi visites i coneixent el seu funcionament.
Aviat es reprendrà el servei de préstec per als alumnes a partir de 2n que es farà en horari lectiu.
VINE A LA BIBLIOTECA!!!!
A partir del dilluns 18 d’octubre.
Llegeix més»


