Mas Miró (1r)

El dimarts 4 de novembre, els nens i nenes de primer vam visitar el Mas Miró a Mont-roig.

Vam observar els elements naturals que envolten la masia on s’inspirava Joan Miró i vam descobrir els arbres del jardí i les seves característiques. També vam veure la casa per dins, amb tots els detalls i pertenències de l’artista. Per acabar, vam fer una representació conjunta del paisatge a través de l’estampació sobre fang. 

A la tarda ens ho vam passar molt bé al gran parc del poble, anomenat Maria Mortori, on teníem molt d’espai per jugar. Va ser un dia genial!

Les olives (1r)

El dijous 30 d’octubre, durant el matí, els nens i nenes de primer van recollir les olives de les oliveres del pati amb ajuda dels nens i nenes de cinquè. Van preparar-ho tot com ho fan els pagesos, fent servir les borrasses, rasclets, escala i tots els estris necessaris per fer la feina ben feta. Van fer un gran treball en equip!

L’hort (2n)

Aquest curs, aprofitant que tenim un hort nou i més gran, els alumnes de segon li estem traient el màxim profit. Hem comprat planter de temporada: enciams, espinacs, raves, faves, pèsols, cols…

Estem xalant i aprenent de valent! Som una bona colla de pagesos i pageses!

Sortida a les muntanyes de Prades (4t)

El passat dimarts 28 d’octubre els alumnes de quart vam fer una sortida molt especial a les muntanyes de Prades. Durant el dia vam poder gaudir de la natura i descobrir moltes coses noves. Vam fer una caminada pel terme, tot observant el paisatge i respirant aire pur.

Amb l’ajuda del dossier que portàvem, vam identificar animals i plantes propis d’aquesta zona.

Va ser una experiència molt divertida i enriquidora, plena d’aprenentatges i bons moments compartits amb els companys i companyes.