Activitats biblioteca municipal (CI i INF)
17/11/25Els infants d’educació infantil i de cicle inicial de la nostra escola han anat a la Biblioteca a fer diverses dinàmiques d’animació a la lectura. Us animem a anar-hi amb els vostres fills perquè gaudeixin dels diferents llibres que ofereixen a la Biblioteca i per… Llegeix més»
Diablons i Timbalers ( INF)
14/11/25Els Diablons i Tabalers de sisè de la nostra escola han vingut a Infantil per explicar-nos com és el seu vestit, què és la massa, com ballen amb el so dels tabals, i moltes coses més! Ah, també hem pogut ballar amb ells i elles… Llegeix més»
Sortida al circ a l’espai Muller de Reus (3r)
10/11/25Entre trapezis, equilibris i malabars els nens i nenes de tercer de Primària van poder gaudir amb el Circ de les Mussaranyes l’art circense d’una manera dinàmica i entretinguda i on van poder fer un tastet de diferents tècniques del circ. Va ser molt divertit!
Llegeix més»
Cooperativa de Riudoms (1r)
10/11/25El dimecres 5 de Novembre, per la tarda, els nens i nenes de primer van anar a la Cooperativa agrícola de Riudoms per veure directament com és el procés d’elaboració de l’oli, des de la collita de les olives fins a obtenir el producte final.
Al final de la visita ens van convidar a fer un tastet de pa amb oli i, com a obsequi, ens van donar una ampolleta d’oli.
Moltes gràcies als organitzadors i treballadors de la cooperativa!
Descobrim la tardor (I3)
06/11/25Durant aquests dies els infants d’I3 estem descobrint l’arribada de la Tardor. Hem observat, explorat i manipulat les fulles, les fruites de la tardor i els contes que els nens i nenes han portat de casa. I hem fet moltes activitats per descobrir què passa… Llegeix més»
Mas Miró (1r)
05/11/25El dimarts 4 de novembre, els nens i nenes de primer vam visitar el Mas Miró a Mont-roig.
Vam observar els elements naturals que envolten la masia on s’inspirava Joan Miró i vam descobrir els arbres del jardí i les seves característiques. També vam veure la casa per dins, amb tots els detalls i pertenències de l’artista. Per acabar, vam fer una representació conjunta del paisatge a través de l’estampació sobre fang.
A la tarda ens ho vam passar molt bé al gran parc del poble, anomenat Maria Mortori, on teníem molt d’espai per jugar. Va ser un dia genial!




