Tallers a la Biblioteca Municipal

La setmana passada els cursos de segon i cinquè de primària van anar a la Biblioteca Municipal de Palafrugell . Van fer diferents activitats relacionades amb els llibres i la lectura.
Els alumnes de segon van realitzar el taller de l’Endrapallibres,  Sr Engrunes, una activitat per activar la imaginació i crear nous contes a partir dels clàssics de sempre.

A cinquè els alumnes van treballar la lectura d’imatges i van acabar fent la seva pròpia creació artística.

Estem molt satisfets i contents de les dues activitats i, sobretot, de poder tornar a realitzar aquelles activitats que havien quedat suspeses per les mesures sanitàries.
Aprofitem per donar les gràcies a les bibliotecàries que ens van fer les explicacions i ens van mostrar la biblioteca des d’una altra perspectiva.