Setmana Europea de la Prevenció de Residus

Benvolgudes famílies.

Aquesta setmana del 21 al 29 de novembre se celebra la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que s’organitzarà en més de 43 regions d’Europa. L’escola Josep Barceló i Matas com a membre d’Escola Verda s’ha volgut afegir a la campanya duent a terme una activitat amb els alumnes de Cicle Superior.

La realització d’aquesta activitat ajuda a prendre consciència i continuar amb uns bons hàbits per tal de beneficiar el medi ambient. A continuació us expliquem en què es basa:

Els alumnes de cinquè han preparat una enquesta per saber la petjada ecològica i l’impacte del reciclatge dins del Cicle de l’escola. Posteriorment, s’ha passat als alumnes sisè per tal que la complementin, així com l’han emplenat els nens i nenes de cinquè. A partir d’aquest moment, s’ha realitzat una anàlisi estadística per saber quina és la petjada ecològica de les famílies de Cicle Superior.

Seguim lluitant per a la prevenció de residus. Units per un món verd i net.

Una cordial salutació.

Escola Josep Barceló i Matas