SETEMBRE PASSAT!!!

Estimades famílies,

Estem a punt de tancar el mes de setembre!!!. El temps passa volant. (sempre ho dic, però és veritat!!!)

En primer lloc, donar la benvinguda  a totes les famílies que us heu incorporat aquest curs i agrair la  confiança que heu dipositat en el nostre projecte educatiu. Deixeu a les nostres mans, allò que més estimeu, i això és molt important per a nosaltres. Esperem no defraudar-vos. Ja veureu, que ha estat una bona elecció.

En segon lloc , dir-vos que l’equip docent desitja, de tot cor, que la incorporació dels vostres fills i filles a l’escola, hagi estat tot un èxit. Tots sabem, que després d’unes llargues vacances, costa una mica engegar motors…, però… tranquils, estem fent tot el possible per a motivar-los i animar-los a treballar i anar adaptant-se a les noves situacions, en general.

SOM UN  BON EQUIP

JUNTS I JUNTES TOT SERÀ POSSIBLE!!!

Molts ànims i endavant!!!

Paqui Cruz
Directora de l’escola