ESCOLA VERDA- PROJECTE DUNA

Comitè ambiental. Aquest mes de març s’ha celebrat la Trobada anual de Comitès Ambientals de les Escoles del Baix Empordà que formen part de la Xarxa d’Escoles Verdes.

De la nostra escola han participat 8 nenes i nens de 5è que han estat treballant en el projecte de conservació de les Dunes “l’itinerari pedagògic Camí del Corriol”, tot elaborant una cartellera informativa sobre la vegetació en una duna. En aquesta trobada es va fer la plantada de totes les cartelleres per a que comencin a ser visibles a la platja per a tota la població. Perquè aquest és l’objectiu del projecte, aconseguir que a través de la feina de l’alumnat, es sensibilitzi als usuaris i usuàries de les zones de les dunes del parc natural del Montgrí , Illes Medes i Baix Ter de que és un espai que cal respectar.

Projecte en col·laboració amb PNIMIBT (Parc Natural del Montgrí) i el Programa d’Escoles Verdes. Ha estat una jornada molt profitosa per a tothom!