EL RECICLATGE  A L’ESCOLA

Hem  realitzat una activitat per la  setmana Europea del residus  del 14 al 24 de novembre , amb els alumnes de cinquè han fet una acció de reciclatge de tota l’escola del paper i el plàstic. Que ho fan tot el curs però en especial aquesta setmana, han recollit dos contenidors plens de 240 litres de paper i un contenidor de plàstic de 240 litres equival a uns 50kg de paper i uns 20kg de plàstic. Per tant són molt conscients de la material que reciclem i que llavors aprofitem.

També els alumnes de cinquè han realitzat una enquesta ens alumnes de cicle superior sobre l’esmorzar sa i no sa, però sobretot amb la reducció del paper de plata a l’escola, com podreu veure amb la gràfica següent:

Estan fent una bona feina per cuidar el nostra planeta, us animem perquè ho feu a casa!!!