Diada de Sant Jordi 2022

Aquest curs hem pogut tornar a realitzar els concursos que tradicionalment s’havien fet sempre a l’escola amb motiu de la diada de Sant Jordi.

ELS JOCS FLORALS

El principal d’aquests concursos és el dels Jocs Florals. Hi participen tots els alumnes des de tercer fins a sisè de primària. A partir d’unes bases establertes els infants han escrit les seves històries sobre el tema proposat que, enguany, era  els Jocs Olímpics.

Cal dir que el jurat ho ha tingut molt difícil per triar els premiats donat que tots els treballs eren de molta qualitat. Aquests han estat els alumnes que han rebut premiats:

3er. CURS

2n PREMI MARIAM ESSETTI
1r PREMI ESTEL RAMS

4t. CURS

3r PREMI KAOUTAR EL MASSI
2n PREMI ROAYA EL MASLOHI
1r PREMI LEA SALUDES

5è. CURS

3r PREMI KARIM MAHIT
2n PREMI ELHAM HARMOUCH
1r PREMI OSTIN CHAVARRIA

6è. CURS

3r PREMI MARTA LILIANA MUNDET
2n PREMI GENESIS PERALTA
1r PREMI BLANCA CHACÓN

UNA PÀGINA DE CONTE

Els alumnes des de P3 fins a segon de primària participen en el concurs Una pàgina de conte. Seguint unes bases semblants a la dels jocs florals, els més petits participen amb la il·lustració d’una pàgina d’un conte que prèviament han treballat a classe. El tema per aquesta ocasió també era els Jocs Olímpics.

Com veureu a les imatges tenim a l’escola uns autèntics artistes. Els treballs premiats són els següents:

3r PREMI SARAH CORDERO
2n PREMI IAN ROCAS
1r PREMI ASSIL AOUALHAJ

3r PREMI ADA RAMS
2n PREMI MOHAMED DIHAJ
1r PREMI FABIAN ERIK GALATANU

3r PREMI MOHAMED EL MASSI
2n PREMI ROY SANTANA
1r PREMI AICHA DIHAJ

1er. CURS

3r PREMI LINA BEN HADDOU
2n PREMI ABRIL BENÍTEZ
1r PREMI ADRIÀ FERNÁNDEZ

2n. CURS

3r PREMI ZOHEIR AL BOUZIANI
2n PREMI ALISA TULUSHA
1r PREMI AINARA CASTRO

L’Associació de Famílies d’alumnes ha col·laborat comprant els llibres que els premiats han rebut com a obsequi. Moltes gràcies!

MOLTES FELICITATS A TOTS ELS PREMIATS I PREMIADES!

EL JOC DEL PERSONATGE MISTERIÓS

Un altre joc realitzat aquests dies ha sigut el del personatge misteriós. Els alumnes han rebut cada dia , durant dues setmanes, una pista que els havia de dur a endevinar el nom d’un personatge de conte o ficció.

Enguany els personatges que calia trobar eren “Els tres porquets” (cicle inicial) i “Geronimo Stilton” (cicle mitjà i superior).

Un cop realitzat el sorteig entre tots els alumnes que ho havien encertat, han resultat afortunats:

Cicle inicial: Ritaj Mandouri
Cicle mitjà: Marina Santa
Cicle superior: Mohamed el Hannaoui

FELICITATS ALS AFORTUNATS/DES!

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Els nostres alumnes de 4t, 6è i aula d’acollida han participat en el XVIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Aquest certamen està organitzat pel Grup Enciclopèdia amb el suport de la Generalitat i el Departament d’Educació. Els finalistes que han rebut un diploma i un llibre per la seva participació han estat:

Jared Calero de 4t

Hiba Ajjour de 5è