Comencem el tercer trimestre!

Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir de demà comença el tercer trimestre i continuem confinats a casa. Les recomanacions rebudes pel Departament, aconsellen donar continuïtat a l’activitat formativa per ajudar a mantenir els hàbits i procés d’aprenentatge amb propostes educatives que arribin a tot l’alumnat. A més, en aquests context tant complicat, demanen que hi hagi un seguiment tutorial i el suport emocional a l’alumnat i a les famílies.

Per tant, continuarem proposant tasques, projectes, reptes i encàrrecs al “ Google classroom”, recordeu que és la plataforma que utilitzen els vostres fills/es.

A més, anirem introduint un acompanyament més directe, a través de les videoconferències. Sabem que no hi estem gaire avesats, però considerem que ho hem d’enfocar des de la banda positiva i veure-ho com una gran oportunitat.

Com diu en Friedrich Nietzsche: “Aquelles experiències que no ens destrueixen ens tornen més forts”.

Salut, amor i paciència!!!

Equip de mestres de l’escola Barceló i Matas